Αναρτήσεις

"... NA ΜΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ..."

Εικόνα
Άγγελος Γρίβας Μάθημα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας - Θέμα: ο ρατσισμός. Διδάσκουσα: Δράκου Μαρία "Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς" ! ένας τίτλος για να προβληματιστούμε, μακριά από κάθε έννοια τέλους ζωής και της αγωνίας του Παραδείσου! Πόσο κυριολεκτικός όμως! Ο Παράδεισος στο εδώ και στο τώρα, μέσα απ' τις σχέσεις που δημιουργούνται και της στάσης που κρατούν οι άνθρωποι απέναντι στον συνάνθρωπό τους.  Πώς απέδωσαν, εικαστικά, οι μαθητές το θέμα; Δείτε παρακάτω...μηνύματα θετικά προς όλους μας.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ

Εικόνα
  Συνάντηση με τους/τις συμμαθητές/τριές τους, από το 1ο Γυμνάσιο Ορχομενού είχε η Γ τάξη του σχολείου μας σήμερα, με αφορμή το πρόγραμμα e-twnning που εκπονούν τα δυο σχολεία. Τα παιδιά γνωρίστηκαν μεταξύ τους, αντάλλαξαν απόψεις  και προγραμμάτισαν τις νέες δράσεις τους. Εμπνευστές του προγράμματος και της συνεργασίας οι εκπαιδευτικοί Σκούμπαφλος Γεώργιος (ΠΕ02) και Αντωνοπούλου Γεωργία (ΠΕ04).  

Εικαστικό Εργαστήριο Χημείας

Εικόνα
 Μπορούν οι μαθητές/τριες να αγαπήσουν τη Χημεία, να κατανοήσουν τη χρήση των οργάνων που χρησιμοποιούνται και να χαρούν τα πειράματα, φυσικά τηρώντας τα μέτρα προστασίας και τους κανόνες που απαιτούνται μέσα στο Εργαστήριο;  Η κ. Παπαλουκά Ζωή (ΠΕ04) εκπαιδευτικός του σχολείου μας, γνωρίζοντας πως τα παιδιά δε μαθαίνουν μόνο με έναν τρόπο, δημιούργησε μαζί τους ένα εικαστικό Εργαστήριο Χημείας! Φιάλες και σκεύη σε διάφορα σχήματα και οδηγίες προστασίας το έργο των παιδιών της Β Τάξης. Περιμένουμε να το αξιοποιήσουν και να μας μιλήσουν για τη σπουδαιότητα της Χημείας στη ζωή μας.

Επιμορφωτικό υλικό

Εικόνα
Η εκπαιδευτικός Αντωνοπούλου Γεωργία στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος που εκπονείται στο σχολείο μας με τίτλο "Φωτοϊστορίες" ετοίμασε έναν εύχρηστο οδηγό για την καλλιτεχνική φωτογραφία, χρήσιμο για κάθε επίδοξο φωτογράφο. Θα χαρούμε να σας φανεί χρήσιμο.

Κάρτες για το πρόγραμμα Friendly postcards.

Εικόνα
 Δείτε τι δημιούργησαν οι μαθητές μας με αφορμή το πρόγραμμα  Etwinning με τίτλο "Friendly postcards" στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας. Οι εκπαιδευτικοί που στηρίζουν την προσπάθειά τους είναι οι Σκούμπαφλος Γεώργιος (ΠΕ02) και Μίχου Λαμπρινή (ΠΕ08)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου και έναν στίχο

Εικόνα
 "ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ;" Σκέψεις της Σιράτ Κορ   "Τα βιβλία, από την αρχαιότητα, θεωρούνται η καλύτερη πηγή γνώσεων. Όμως, οι άνθρωποι που δε διαβάζουν βιβλία, θεωρούν πως είναι χάσιμο χρόνου και πως το διαδίκτυο είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο και ότι κάνει, ακριβώς, την ίδια δουλειά. Εγώ πιστεύω πως η ανάγνωση βιβλίων έχει πολλά οφέλη. Πρώτ' απ' όλα σου δίνουν γνώσεις, που θα σου χρειαστούν στη ζωή, μαθαίνεις καινούριες λέξεις και βελτιώνεις το λεξιλόγιό σου. Επιπλέον σε βοηθούν να σε συγκεντρωθείς. Διαβάζοντας βιβλία βελτιώνεις την κριτική σου σκέψη γιατί προσπαθείς να μαντέψεις την εξέλιξη. Επίσης, η ανάγνωση βιβλίων σου δίνει το αίσθημα της ελευθερίας, σου διώχνει το άγχος και τη μοναξιά. Διαβάζοντας βιβλία ταξιδεύεις στον χρόνο και σε άλλα μέρη της γης. Γι' αυτούς τους λόγους, λοιπόν, πιστεύω πως το διάβασμα των βιβλίων είναι πολύ σημαντικό και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από το διαδίκτυο "  Πως μπορεί να εμπνεύσει ένας στίχος ("μη αποσ...

Ποιήματα... που μιλούν στους μαθητές/τριες μας (Με αφορμή την ημέρα της ποίησης)

Εικόνα
                                                                                          Υρώ Μουρτζανού Α πευθυνθήκαμε στους μαθητές/τριες μας, να μας πουν αν διαβάζουν ποίηση και ποιο ποίημα θα επέλεγαν να μας παρουσιάσουν. Και να τι διάλεξαν: Ελύτης, Καβάφης, Ρίτσος, Παλαμάς στις πρώτες επιλογές τους.  Έναν κόσμο γεμάτον φως, γαλήνη, ηρεμία και χρώματα ξεδιπλώνουν μπροστά μας.  Μικρό δείγμα μπορείτε δείτε στην παρούσα ανάρτηση και υποσχόμαστε να επανέλθουμε με τις υπόλοιπες προτιμήσεις τους Βασίλης Νταλακούρας οι στίχοι που μου αρέσουν είναι: "ώσπου τέλος ένιωσα κι ας πα να μ' έλεγαν τρελό ότι από ένα τίποτα γίνεται ο παράδεισος"  του Οδυσσέα Ελύτη και το μήνυμα για μένα είναι πως ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάμε. Επιλογή ανώνυμου μαθητή/τριας Κωνστα...