ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ

 

Από τις σχολικές αίθουσες του Γυμνασίου, στα νέα όνειρα του Λυκείου...

Οι δημιουργίες της Γ ΄Γυμνασίου,  μας θυμίζουν πως η τέχνη κρατά πάντα ζωντανές τις στιγμές...

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το εικαστικό έργο των μαθητών/τριών της Γ τάξης:

https://youtu.be/KItsXc1uWFk






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

"ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ" - "ΤΑ ΤΟΠΩΝΥΜΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ"

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ/ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ- ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ Γ΄ΤΑΞΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ