ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ
Από τις σχολικές αίθουσες του
Γυμνασίου, στα νέα όνειρα του Λυκείου...
Οι δημιουργίες της Γ
΄Γυμνασίου, μας θυμίζουν πως η τέχνη κρατά πάντα ζωντανές τις στιγμές...
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε
να δείτε το εικαστικό έργο των μαθητών/τριών της Γ τάξης:

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου