Ένα ευωδιαστό "ευχαριστώ" για το καλοκαίρι
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και οι αίθουσες ησυχάζουν, ο κήπος του Γυμνασίου Αντίκυρας αποφάσισε να δώσει το δικό του αποχαιρετιστήριο μήνυμα!
Με πολλή αγάπη, μαζέψαμε μικρές ανθοδέσμες από την ολοζώντανη λεβάντα του σχολείου μας και τις προσφέραμε στους εκπαιδευτικούς μας, ως ένα ελάχιστο «ευχαριστώ» για τη φροντίδα και την υπομονή που χάρισαν όλη τη χρονιά.
Ευχόμαστε σε όλους τους καθηγητές και τις καθηγήτριές μας καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι με στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης.

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου