Σας περιμένουμε στην παρουσίαση των Δράσεων/Προγραμμάτων μας που υλοποίησε φέτος το σχολείο μας, στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου Αντίκυρας.
Σχεδιάζεται τ’ όνειρο και ποιο είναι; Ποιους αφορά και ποιους θέλει να ταξιδέψει; Ένα σχολείο, τους μαθητές και τις μαθήτριές του κι όλους εμάς που πιστεύουμε στα παιδιά και στη δημιουργικότητά τους. Να τους δοθεί ο χώρος κι ο τρόπος να εκφραστούν, να χτίσουν σχέσεις και να βάλουν θεμέλια στις δεξιότητές τους. Κάπως έτσι ξεκίνησε ένα ταξίδι, με αφορμή την Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Γυμνασίου Αντίκυρας. Κοινή διαπίστωση η αναδιαμόρφωσή της, να γίνει χώρος ανοικτός για να χωρά τα όνειρά τους, να χρησιμοποιείται από εμάς αλλά κι από όποιον έχει κάτι να μας πει και να μας παρουσιάσει. Κι έτσι, τον Νοέμβριο του 2024 όλα ξεκίνησαν: Τί θέλουμε; Τί δε μας αρέσει; Τί κρατάμε και τί αλλάζουμε; Όλα τα είπαν τα παιδιά! Και τώρα, πώς προχωράμε; Ευτυχώς, με εκείνους που γνωρίζουν και χαίρονται να μας αφιερώνουν τον χρόνο τους. Στο πλευρό μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και η κ. Βασιλείου Γιάννα, που ανέλαβε την ευθύνη να κινητοποιήσει τη μαθητική κοινότητ...
Πόσο σημαντική είναι η δεύτερη ευκαιρία στη ζωή μας, όποτε κι αν έρθει και σε οποιοδήποτε χρόνο τη συναντήσουμε! Κι αν έχει να κάνει με τη μάθηση είναι συγκινητική. Να βλέπεις παιδιά- μεσήλικες ή και λίγο νεότερους να ρουφούν πληροφορίες , να μαθαίνουν και να δημιουργούν. Ευχαριστούμε το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ορχομενού , τον Διευθυντή του κ. Κουρούνη Παναγιώτη, τον κ. Τάγγα Ανδρέα εκπαιδευτικό και των δυο σχολείων και συνδετικό μας κρίκο, τους/ τις εκπαιδευτικούς του, τον Διευθυντή μας κ. Σαμουήλ Λουκά που αποδέχθηκε τη πρόσκληση, μα πάνω απ΄ όλα τους θαυμάσιους μαθητές και μαθήτριες του που κάλεσαν το δικό μας σχολείο σε μια συνεργασία μοναδική , με αφορμή το project τους με θέμα :" Η Ιερά Βυζαντινή Μονή του Οσίου Λουκά εν Στειρίω". Οι εκπαιδευόμενοι του ΣΔΕ Ορχομενού "συναντώντας" στην έρευνά τους το υλικό του σχολείου μας που είχε παραχθεί από την ενασχόλησή μας με το θέμα : " Το πριν και το μετά μιας ζωντανής ισ...
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου