Αναρτήσεις

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Εικόνα
 Κάθε ζωγραφιά κρύβει μία ιδέα, ένα συναίσθημα και μία μοναδική ματιά στον κόσμο.. Ακολουθεί βίντεο με τις δημιουργίες των μαθητών: https://youtu.be/B-Y_Vh-mZuQ

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΟΝΤΑΣ ΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ

Εικόνα
  Από τις σχολικές αίθουσες του Γυμνασίου, στα νέα όνειρα του Λυκείου... Οι δημιουργίες της Γ ΄Γυμνασίου,  μας θυμίζουν πως η τέχνη κρατά πάντα ζωντανές τις στιγμές... Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε το εικαστικό έργο των μαθητών/τριών της Γ τάξης: https://youtu.be/KItsXc1uWFk

Ένα ευωδιαστό "ευχαριστώ" για το καλοκαίρι

Εικόνα
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της και οι αίθουσες ησυχάζουν, ο κήπος του Γυμνασίου Αντίκυρας αποφάσισε να δώσει το δικό του αποχαιρετιστήριο μήνυμα! Με πολλή αγάπη, μαζέψαμε μικρές ανθοδέσμες από την ολοζώντανη λεβάντα του σχολείου μας και τις προσφέραμε στους εκπαιδευτικούς μας, ως ένα ελάχιστο «ευχαριστώ» για τη φροντίδα και την υπομονή που χάρισαν όλη τη χρονιά. Ευχόμαστε σε όλους τους καθηγητές και τις καθηγήτριές μας κ αλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι με σ τιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης.

Το Ηλιακό Ρολόι

Εικόνα
  Ένα Ηλιακό Ρολόι κοσμεί την Αντίκυρα: Έργο των μαθητών της Β' Τάξης! Με μεγάλη χαρά και περηφάνια σας παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποίησε η Β' Τάξη του Γυμνασίου Αντίκυρας κατά τη φετινή σχολική χρονιά! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, με την καθοδήγηση και την υποστήριξη των εκπαιδευτικών τους, άφησαν για λίγο τα θρανία και έγιναν μικροί επιστήμονες, αρχιτέκτονες και τεχνίτες. Μέσα από τη συνεργασία και τη βιωματική μάθηση, μελέτησαν την κίνηση του ήλιου, κατανόησαν τις αρχές της αστρονομίας και της γεωμετρίας και σχεδίασαν βήμα-βήμα ένα λειτουργικό ηλιακό ρολόι. Το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους δεν έμεινε στις σχολικές αίθουσες, αλλά μετατράπηκε σε ένα όμορφο δώρο για τον τόπο μας. Το ηλιακό ρολόι κατασκευάστηκε με μεράκι και τοποθετήθηκε ήδη σε κεντρικό σημείο της Αντίκυρας , θυμίζοντας σε όλους μας πώς η γνώση μπορεί να συναντήσει την πράξη και την προσφορά στην τοπική κοινωνία.                 ...

Γινόμαστε «Ειρηνοποιοί»

Εικόνα
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2025 - 2026 το πρόγραμμα αγωγής υγείας του σχολείου μας, με τίτλο « Οι Ειρηνοποιοί: Εκπαίδευση στην Συνεργατική Επίλυση Διαφορών ». Σκοπός της δράσης αυτής ήταν να εφοδιάσει τους μαθητές και τις μαθήτριες με τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να διαχειρίζονται τις καθημερινές διαφωνίες με έναν ειρηνικό τρόπο. Στο επίκεντρο βρέθηκε η σχολική διαμεσολάβηση, μια μέθοδος όπου τα ίδια τα παιδιά αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στην επίλυση των προβλημάτων τους.  Μέσα από βιωματικά σεμινάρια σε μελέτη πραγματικών περιπτώσεων, οι μαθητές εκπαιδεύτηκαν στην ενεργητική ακρόαση και την ενσυναίσθηση. Έτσι, οι εκπαιδευμένοι «διαμεσολαβητές» βοηθούσαν τους συμμαθητές τους να γεφυρώσουν τις διαφορές τους και να επιτύχουν πραγματική επικοινωνία. Το πιο ξεχωριστό κομμάτι της προσπάθειας ήταν η δημιουργία ενός δικού μας, ειδικού χώρου! Με βάση τις ιδέες, τη δημιουργικότητα και τις προσωπικές ενέργειες των ίδιων των μαθητών, σχεδιάστηκε και διαμορφώθηκε μια ειδ...

ΦΩΤΟΪΣΤΟΡΙΕΣ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ)

Εικόνα
 Σ΄ έναν κόσμο που κινείται ασταμάτητα, με εικόνες που περνούν μπροστά μας με ταχύτητα φωτός, πόσο σημαντικό είναι να μπορείς να σταματήσεις τον χρόνο έστω για μια στιγμή; Πόσο σπουδαίο είναι να δημιουργείς αναμνήσεις που μένουν ζωντανές; Γιατί οι αναμνήσεις είναι οι στιγμές που χαράζονται βαθιά μέσα μας.. Χαιρόμαστε που δώσαμε στα παιδιά του Γυμνασίου Αντίκυρας την ευκαιρία να δημιουργήσουν τις δικές τους δυνατές στιγμές μέσα από τις Φωτοϊστορίες τους. https://youtu.be/32OahQukDWo  

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ 2025-2026

Εικόνα
 Με τα ανθρώπινα Δικαιώματα, την Τοπική Ιστορία, το Περιβάλλον του τόπου τους ασχολήθηκαν φέτος οι μαθητές/τριές με άξονα τις Δράσεις Ενεργού Πολίτη και τους αντίστοιχους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης. Ελπίζουμε με μικρές, καθημερινές δικές τους αλλαγές να ενισχύσουν την ενεργό πολιτειότητα, να αγαπήσουν και να αναδείξουν τον τόπο τους. Παρακάτω μπορείτε να δείτε ερωτηματολόγιο που απάντησε και την αφίσα που δημιούργησαν οι μαθητές/τριες για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την τοπική ιστορία, την οδική ασφάλεια καθώς και το περιβάλλον του τόπου τους. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9vyXEa9Z0UyU6Nf4OrFEYBc3xN4KbDdmVO2GL6Sc7xjCApg/viewform?usp=header Επίσης, στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε βίντεο που δημιούργησαν οι μαθητές της Β΄ στο πλαίσιο των παραπάνω δράσεων με θέμα: Η Αντίκυρα, πόλη της Μεσογείου. https://youtu.be/wwtHO5tCJKI